معرفی مفهوم “گپ کانسپت” در بازی پوکر
پلتفرمهای شرطبندی
پوکر را می توان محبوب ترین بازی کازینو و در عین حال پردرآمد ترین بازی ها نام برد . افراد زیادی هستند که سالهای خود را وقف یادگیری هر چه بهتر این بازی ، تکنیک ها و استراتژی های ان هستند و همچنان به این آموختن ادامه میدهند .
پوکر را می توان اقیانوس بزرگی از روش ها و مهارت ها و شانس معرفی نمود که هر کسی در هر دست باید میزان قابل قبولی از این سه فاکتور را داشته باشد . یادگیری و کسب تجربه در این بازی هیچگاه به پایان نخواهد رسید و شما هیچوقت نمی توانید خود را یک پوکر باز تمام و کمال معرفی نمایید.
شروع گپ کانسپت
در این مقاله به بررسی یکی از مفاهیم بازی پوکر به نام گپ کانسپت پرداخته ایم تا بتوانیم سهم ک.چکی در بهتر شدن بازی پوکر دوستداران بازی های کازینویی و آَشنایی آنان با اصطلاحات این بازی داشته باشیم . در ادامه با ما همراه باشید .
دیوید اسکلانسکی پوکر باز مشهوری است که شاید نام آن را در خیلی از سایت های آموزش شرط بندی و بازی های کازینویی شنیده باشید . دیوید کسی بود که برای اولین بار این مفهوم را مطرح کرد و مورد بحث قرار داد . گپ کانسپت در واقع فاصله بین دو دست تعریف می شود . اصطلاح گپ کانسپت به معنی این است که شما نیاز به دست بهتری دارید تا بتوانید ریز کنید .
اختلاف بین دست بت زده و دستی که می خواهد کال کند .
شما می توانید با اموختن گپ کانسپت از اتفاق افتادن پیش فلاپ ها جلوگیری نمایید تا در این وضعیت مشکلی برای شما پیش نیاید .
شرایطی را در نظر بگیرید که حریف شما اگرسیو باشد . و یا اینکه با یک حریف پسیو روبرو هستید. با حریف اگرسیو خود و بت های ادامه دار آن شما بسیار کار دشواری خواهید داشت مگر اینکه شما هم اگرسیو عمل کنید . برای انجام این عمل هم شما باید بدانید دست شا باید چقدر از حالت عادی قوی تر باشد تا بت را کال کنید که این کار نیازمند تجربه در بازی است .
امیدواریم مقاله گپ کانسپت در پوکر مورد پسند شما دوستداران بازی های کازینویی قرار گرفته باشد . برای مطالعه مقالات مشابه به بخش آموزش بازی های کازینویی سری بزنید .